Više Reelsa

Instagram mijenja algoritam: Sve će biti drugačije, a fokus će biti na ove tri stvari...

Tehno25.09.25, 12:48h

Instagram mijenja algoritam: Sve će biti drugačije, a fokus će biti na ove tri stvari...
Na krilima ovih promjena, Mosseri i Zuckerberg nadaju se kako će broj korisnika njihove platforme rasti i dalje te će biti zanimljivo vidjeti koliko će vremena proći dok ta cifra dostigne 3,5 milijarde

 

 

Nakon što su se pohvalili kako je broj mjesečnih aktivnih korisnika premašio tri milijarde, iz Instagrama su objavili kakve promjene pripremaju.

 

Izvršni direktor Mete Mark Zuckerberg ove se sedmice pohvalio kako je broj mjesečno aktivnih korisnika Instagrama premašio tri milijarde.

 

- Kakvu smo nevjerovatnu zajednicu izgradili ovdje - napisao je na svom profilu na Instagramu, a ovo je već treća Metina platforma čiji je broj korisnika premašio tri milijarde. Ostale dvije su, naravno, Facebook i WhatsApp.

 

Podsjetimo, Zuckerberg je kupio Instagram još 2012. godine za milijardu dolara, a mnogi su tada smatrali kako je ta cifra bila prevelika. No s vremenom se to pokazao kao nevjerovatan poslovni potez jer se Instagram pretvorio u fabriku novaca i teško da je neko tada mogao pomisliti da će se razviti u ovako popularnu društvenu mrežu s više od tri milijarde korisnika.

 

Fokus na tri stvari

 

Instagram je broj od milijarde korisnika probio još 2018., a veliki rast nastavljen je i dalje, a kako je to naglasio prvi čovjek ove platforme Adam Mosseri, posljednjih godina tom su rastu ponajviše pridonijele tri stvari - direktne poruke, Reelsi i preporučeni sadržaj.

 

- Zbog toga nastavit ćemo s fokusom na te proizvode i preorijentirati aplikaciju više oko DM-ova, Reelsa i preporuka tokom sljedećih nekoliko mjeseci - najavio je Mosseri.

 

Dakle, ono što u budućnosti korisnici Instagrama mogu očekivati jest da će im se prikazivati sve više Reelsa, ali i općenito sve više sadržaja osoba koje ne prate, već će im ih preporučivati algoritam.

 

Prilagodba algoritma

 

Prema Mosseriju, sljedećih mjeseci Instagram će testirati nove načine na koje korisnici mogu prilagoditi algoritam koji preporučuje sadržaj na Reelsima, a naknadno bi se te promjene mogle primijeniti i na općeniti feed na toj društvenoj mreži. Također, sami korisnici će moći mijenjati teme za koje algoritam misli da ih zanimaju tako da, ako više ne žele pratiti sadržaj koji su ranije često pregledavali, to će se moći promijeniti u postavkama.

 

Osim promjena koje se odnose na algoritam i preporuke, planirani su i neki noviteti u samom interfaceu. Konkretno, u planu je i promjena na traci za navigaciju na donjem dijelu aplikacije gdje bi virtualnu tipku za upload sadržaja trebao zamijeniti link za direktan pristup porukama.

 

Na krilima ovih promjena, Mosseri i Zuckerberg nadaju se kako će broj korisnika njihove platforme rasti i dalje te će biti zanimljivo vidjeti koliko će vremena proći dok ta cifra dostigne 3,5 milijarde, prenosi Zimo.

 

(Zimo.hr/DEPO PORTAL/au)


Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook