 Američka kompanija Procter & Gamble povukla je u petak u  Njemačkoj iz prodaje promotivno pakovanje svog praška za pranje veša  Ariel, na kom se, kako se navodi, slučajno našlo neonacističko  obilježje.
Američka kompanija Procter & Gamble povukla je u petak u  Njemačkoj iz prodaje promotivno pakovanje svog praška za pranje veša  Ariel, na kom se, kako se navodi, slučajno našlo neonacističko  obilježje. 
Prema saopštenju kompanije, obustavljena je prodaja kutija praška na  kojima je slika bijelog fudbalskog dresa i broja 88 (ispisanog crnom  bojom) zbog burne reakcije javnosti na društvenim mrežama, prenijela je  agencija Frans pres. 
Naime, broj 88 ima posebnu simboliku za naciste. Broj osam ekstremna  desnica povezuje sa osmim po redu slovom u abecedi, slovom H, a duple  osmice označavaju nacistički pozdrav „Hajl Hitler“.
(DEPO PORTAL/BLIN MAGAZIN/dh)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook
