Ekskluzivno

Kako sam preživio 40 kijametskih sati u tunelu Salakovac...

Kako sam preživio 40 kijametskih sati u tunelu Salakovac...

Kad sam shvatio da pomoći nema, a da nestajem na cesti, da mi zdravlje počinje biti ugroženo, nazvao sam policiju. Oni su mi rekli da nemaju nikakve detaljne informacije ali da je kao, eto, neko...

Kolumna

Ko će zaustaviti lešinare...

Ko će zaustaviti...

Slavo Kukić
25.01.2012.

Ovih dana bivši visoki predstavnik Ashdown izjavi kako je BiH, nakon što je punih jedanaest godina išla prema jedinstvu, funkcionalnosti i EU, danas na potpuno suprotnoj trasi – onoj koja vodi u...

Igrokaz za budućnost

Igrokaz za budućnost...

Slavo Kukić
14.01.2012.

Sve do prije koji sat dvojih trebam li se i osobno baviti nedavno okončanim banjalučkim karnevalom – obilježavanjem dana RS-a. Pri tome, da ne bude zabune, ne mislim da RS kao dio ustavnog...

Nakon Bracike - mrak!

Nakon Bracike - mrak!...

Hasan Hadžić
12.01.2012.

"OSTAJTE NA PANJU": April devedeset druge. Zvornik okupiran, u logorima u Karakaju i Čelopeku pokolji, branitelji pružaju mitski otpor na Kula Gradu... Predsjednik općine, potpredsjednik općinske...

Šta je ta Srebrenica?

Šta je ta Srebrenica?...

Zoran Bibanović
05.01.2012.

„Narod nije pokoren sve dok srca njihovih žena nisu slomljena“ Cheyenne Zahvaljujući prosvjećenoj K und K monarhiji (Kaiserliche und Königliche Monarchie), rudarskom poslovođi Ludwigu...

Ekran

Promo

REZULTATI ISTRAŽIVANJA: Zdrava hrana kao saveznik protiv karcinoma pluća

Petak | 03.09.2010.

Česta konzumacija voća i povrća može kod nekih pušača smanjiti izglede za razvoj raka pluća, pokazuju podaci prikupljeni od 450 000 ispitanika u 10 europskih zemalja

Zdrava hrana

Holandski istraživači koji su proveli studiju napominju kako znatno jači pozitivan efekt ima prestanak pušenja, prenose mediji.

Ipak, prema njihovim nalazima su pušači s prehranom koja je obilovala voćem i povrćem imali prosječno 27 posto manji rizik obolijevanja od najčešćeg tipa raka pluća.

Neke ranije studije su već pokazale kako je visoki udio voća i povrća u prehrani povezan s manjim izgledima za razvoj karcinoma debelog crijeva, želuca, dojke, usne šupljine, grla i jednjaka.

Istraživači napominju kako ovakva prehrana smanjuje rizik za pretilost, poznati faktor rizika za rak.

(FENA/em)

Poveži preko

Mediji

Forum - Tema dana

DEUTSCHE WELLE

Transparency International BiH

Depo Clubbing

Depo X