FOTO DOKAZ?

Nijedna NASA-ina fotografija s Marsa nije ovoliko raspalila maštu teoretičara zavjere

Tehno26.01.15, 08:24h

Sve ovo se događa nakon što je kompjuterski haker Geri Mekkinon, koji je navodno došao do tajnih dokumenata američke vlade, izjavio da je našao fajlove koji ukazuju na postojanje 'vanzemaljskih oficira'

Naučnici se već dugo pitaju da li da Marsu ima života, a fotografije koje je objavila NASA na prvi pogled potvrđuju tvrdnje teoretičara da nismo jedini u svemiru.

Na slikama zabilježenim Nasinom navigacionom kamerom vidi se sjenka nalik na ljudsku figuru koja kao da obavlja popravke na roveru “Curiosity”, svemirskoj sondi za skeniranje Crvene planete.

Sjenka liči na muškarca sa kratkom jež frizurom, koji na sebi ima odijelo koje pokriva veći dio tijela, a na leđima nosi boce s kiseonikom.

nasa-mars-curiosity

Na fotografijama se navodno vidi čovjek bez šljema kako popravlja "Curiosity"

Fotografije su objavljene na sajtu “UFO sightings daily”, na šta su se odmah oglasili teoretičari zavjere, koji u njima vide dokaz da život na Marsu zaista postoji.

Sve ovo se događa nakon što je kompjuterski haker Geri Mekkinon, koji je navodno došao do tajnih dokumenata američke vlade, izjavio da je našao fajlove koji ukazuju na postojanje “vanzemaljskih oficira”.

Dok jedni vjeruju da “Curiosity” nije ni stigao do Marsa, već da je ostao na Zemlji, radi čišćenja i održavanja, drugi tvrde da je sjenka čista slučajnost i da teoretičari zavjere vide ljudsku figuru zato što ona potvrđuje njihova očekivanja i nadanja.

U decembru je instrument na roveru “Curiosity” identifikovao skokove nivoa metana koji bi, kako vjeruju naučnici, mogli da poteknu od organizama sličnih bakterijama.

(Blic.rs, DEPO PORTAL, BLIN MAGAZIN/md)